ברק רמז על פגיעה בביטחון ויזומן לדיון בכנסת?

    איתי גדסי No Comments on ברק רמז על פגיעה בביטחון ויזומן לדיון בכנסת?

    בתגובה לדברים ולעובדה כי ברק טוען שנתניהו חשף את ישראל לאתגר בטחוני מרכזי, ח"כ בר-לב מבקש לכנס דיון דחוף בוועדת המשנה לענייני מודיעין בוועדת חוץ וביטחון ולזמן את אהוד ברק

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש נאם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בכנס בראשון לציון שם תקף את ראה"מ נתניהו, ואמר כי "מחיר כבד יש גם להתרחשות נוספת, שגם בה, שוב, צירוף מדאיג של חוסר יכולת לשפוט אינטרסי ביטחון עמוקים ואת סדר העדיפויות שהם מכתיבים, לצד היעדר הפנמה של פוטנציאל שיתוף הפעולה עם ארה״ב וכן התנהלות אופרטיבית לא מוקפדת. כל אלה הובילו לחשיפה מטרידה ביותר של ישראל מול אתגר ביטחוני מרכזי. מפאת רגישותם של הדברים לא אוכל לפרט יותר מכך".

    בתגובה לדברים ולעובדה כי ברק טוען שנתניהו חשף את ישראל לאתגר בטחוני מרכזי, ח"כ בר-לב מבקש לכנס דיון דחוף בוועדת המשנה לענייני מודיעין בוועדת חוץ וביטחון ולזמן את אהוד ברק.

    ח"כ עמר בר לב (המחנה הציוני), המשמש כיו"ר ועדת המשנה למוכנות צה"ל ובט"ש, שיגר הבוקר בקשה ליו"ר ועדת חוץ וביטחון לכינוס דיון דחוף של ועדת המשנה לענייני מודיעין בחו"ב ולזמן אליה את אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר ושר הביטחון, בעקבות התבטאויותיו אמש בדבר איומים אסטרטגיים על מדינת ישראל.

    בהתייחס לבקשה לדיון אמר ח"כ בר-לב: "הדיון על איומים אסטרטגיים לא צריך להיות מעל במות עם מיקרופונים, הוא צריך להתנהל סביב שולחן הדיונים של הועדות המסווגות בכנסת. האחראיות שיש לי כנבחר ציבור היא לדאוג לכך ולשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל. אני מצפה שבעקבות בקשתי שח"כ דיכטר, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יזמן את הדיון ואת אהוד ברק בהקדם האפשרי".



    0 תגובות